سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

مهدوی‌کیا محبو‌ب‌ترین بازیکن آسیا

 


در نخستین مرحله انتخاب محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان، مهدی مهدوی کیا در صدر بازیکنان آسیایی قرار گرفت.

 

مهدوی کیا

 

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال پس از پایان نخستین مرحله نظرسنجی درباره محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان مهدی مهدوی کیا را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیایی معرفی کرد. مهدوی کیا موفق شد در نخستین مرحله 80 هزار و 526 رای به خود اختصاص دهد.

بعد از کاپیتان پرسپولیس، مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با 31 هزار و 551 رای در رده دوم ایستاده است. این در حالی است که سایت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کسب این عنوان توسط بازیکنان‌شان دست به تبلیغ اینترنتی زده‌اند و از هواداران تیم‌هایشان خواسته‌اند به بازیکن تیم‌شان را رای بدهند.

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال پس از پایان نخستین مرحله نظرسنجی درباره محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان مهدی مهدوی کیا را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیایی معرفی کرد. مهدوی کیا موفق شد در نخستین مرحله 80 هزار و 526 رای به خود اختصاص دهد

پس از دو بازیکن ایرانی، محمد نور بازیکن تیم ملی عربستان که موفق شد چهار سال پیش یکی از دو گل تیم ملی عربستان را در تهران وارد دروازه ایران کند با اختلاف معناداری پس از مهدوی کیا و رحمتی در جایگاه سوم ایستاده است. او توانسته تنها 14 هزار و 377 رای به دست بیاورد.

بخش ورزشی تبیان

 

منبع : ایسنا