سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

 

6 تکنیک شکل دادن ماهرانه ناخن  
1. بر طبق دستانتان ناخن را شکل دهید

 بیشتر خانم ها شکل مربعی را ترجیح می دهند، ولی بسیار مهم است که بر طبق اندازه انگشتانتان این کار را انجام دهید. به گزارش پرشین وی شکل بیضی معمولا برای انگشتان بلند ، شکل مربعی برای انگشتان کوتاه و شکل ترکیبی مربعی و بیضی برای انگشتانی با طول متوسط مناسب است. این روند نقش مهمی را در خوب نشان دادن ناخن ایفا می کند.

 2. با مرتب کردن ناخن ها شروع کنید

 به کمک ناخن گیر ، ناخن هایتان را مرتب کنید. آنها را عمیق نگیرید ، در یک خط مستقیم خوب است. برخی از زنان تمایل دارند با ناخن گیر به ناخن شکل دهند، که این کار ممکن نیست.

 3. استفاده از سوهان ناخن

 استفاده از سوهان ناخن برای شکل دادن به ناخن بسیار مهم است. از لبه ها شروع کرده و به مرکز برسید. برای ناخن های شکل بیضی ، لبه های ناخن را گرد کنید.. برای ظاهر صاف تر، از سوهان در لبه بالایی استفاده کنید. به گزارش پرشین وی قبل از سوهان کردن طول هر ناخن را در نظر داشته باشید. از یک سوهان خوب برای نتیجه بهتر استفاده کنید. اکثر خانم ها از سطح سونباده ای برای سوهان استفاده می کنند که خوب است و نتیجه حاصل شده از آن نیز خوب می باشد.

 4. ایجاد یک مربع زیبا

شکل مربعی از آنجا که با هر سبک و شکل دیگری می توان ترکیب کرد ، مورد علاقه بسیاری از خانم ها است.برای ایجاد شکل مربع ماهرانه لازم است زاویه ها را تیز کنید. اگر زاویه ها تیز باشند ، این شکل را بهتر نمایش می دهد.

 5. شکل ترکیبی

 شکل ترکیبی در همه مراسم و موقعیت ها ظاهر خوبی دارد. شما لازم است زاویه مربعی ایجاد کنید ولی لبه ها را گرد کنید. این کار نیازمند کمی دقت است. به محض اینکه شیوه آن را درست انجام دهید ، سوهان کشیدن آن آسان تر خواهد شد.

 6. شکل های دیگر را امتحان کنید

 به کمک سوهان ناخن ، شکل های دیگر را نیز امتحان کنید. شکل تیز و شکل بیضی دو سبکی است که خوب به نظر می رسد. بنابراین انتخاب با شما است.

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی