سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ


اتفاقی که بعد از انتخابات، برای میت رامنی افتاد 
 
میت رامنی بعد از انتخابات ریاست جمهوری بیش از هزاران دوست خود را در فیس بوک از دست داد.

به گزارش قسم به نقل از واشنگتن پست, میت رامنی بین ساعات 10 و 11 صبح روز جمعه تعداد 593 دوست فیس بوکی خود را از دست داده است.


 
یک مطالعه دو دقیقه ای بر روی صفحه فیس بوک میت رامنی در ساعت 4:42 بامداد روز یکشنبه 11 نوامبر 2012 انجام شد که در آن هنگام صفحه وی 12053104 لایک داشت. در ساعت 4:44 بامداد تعداد لایکها در صفحه وی به 12053097 رسید که کاهشی 7 نفری را در طی فقط 2 دقیقه نشان می دهد.


 
ستاد انتخاباتی وی هنوز بعد از انتخابات صفحه شبکه اجتماعی رامنی را به روز رسانی نکرده است. آخرین پیام میت رامنی بر صفحه فیس بوک وی تصویری از خود وی است که در جریان سخنرانی پذیرش شکست در انتخابات به طرفداران خود دست تکان می دهد.
 
آخرین پیام تویتر رامنی از هواداران تشکر کرده اما در مورد آینده توضیحی نداده است. بعد از شکست مک کین در انتخابات سال 2008, سارا پلین و مک کین پروفایل خود را حول کمیته عمل سیاسی بازسازی کردند.
 
بنا به گزارش واشینگتن پست, مک کین و سارا پلین بعد از انتخابات موضع محکمی را در شبکه های اجتماعی حفظ کردند و از آن برای نگه داشتن دوستان خود استفاده کردند. با این حال میت رامنی عمدا از شبکه های اجتماعی کناره گرفته و گفته است که قصد دارد بعد از انتخابات 2012 از سیاست کناره بگیرد.