سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

معرفی ماشین هفته : لکسوس LF-LC کانسپت

Lexus-LF-LC_Concept_2012_800x600_wallpaper_01-www.repro.ir1

از این به بعد مجله تکنولوژی رپرو قرار است هر هفته ماشینی جدید را که از بقیه ماشین ها بهتر هستش و از لحاظ مهندسی و قدرت و سرعت و راحتی در سطح عالی هستش برای شما معرفی کند.این هفته هم تیم ما رفتش سراغلکسوس LF-LC Concept خارق العاده.برای اینکه با این ابر ماشین آشنا بشوید در ادامه همراه ما باشید.

lexus LF-LC

lexus LF-LC

لکسوس ال اف- ال سی

لکسوس ال اف- ال سی

لکسوس ال اف- ال سی
لکسوس ال اف- ال سی

 

غول خودروساز ژاپنی در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت آمریکا از مدل مفهومی‌LF-LC رونمایی کرد که نه تنها کارشناسان صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داد بلکه با استقبال عموم مردم نیز روبرو شد و برای همین خودروساز ژاپنی برای تولید آن چراغ سبز را نشان داده است. بدون شک لکسوس در اندیشه پر کردن خلاء خودرو لوکس و کوپه اسپرت SC 430 است که مدتی است از خط تولید خارج شده است و حالا لکسوس LF-LC وارد یک پروسه سه ساله تولید شده است تابتواند زمین از دست رفته خود در برابر رقبای لوکس ساز و اسپرت ساز بی.ام.و و مرسدس بنز را دوباره بدست آورد.از طرفی دیگر همه یا حداقل لکسوس بازها تشنه یک ورژن از لکسوس بودند که زیبایی و خشونت لکسوس LFA را داشته باشد ولی قیمتش مثل این خودرا بالا نباشد.

در زیر براتون یک ویدیو از این خودروی فوق العاده در کنار پدرش یعنی لکسوسLFA گزاشتیم:

جالب اینجاست که لکسس LFA در این ویدیو کاملا تحت شعاع طراحی مخوف و آوانگارد LF-LC قرار می گیرد و نسبت به آن یک خودروی معمولی اسپرت بزک شده بنظر می آید. با این وجود اگر قلب شما برای این کوپه های هیجان انگیز لکسس به تپش افتاده باید خبر غم انگیزی را بشنوید و آن اینکه علاوه بر قیمت گزاف، تا سال 2016 نیز نباید منتظر ورود آنها به بازار باشید.

این خودروی خارق العاده که در دیترویت معرفی شده هنوز آماروارقام دقیقی به خبرنگاران و مردم نداده است ولی در آینده ای نزدیک  مشخصات فنی خودروی لکسوس LF-LC را نیز برای شما منتشر میکنیم ولی موضوع این خودروی زیبا این هستش که آیا بازده خوبی خواهد داشت؟آیا میتواند کمکی به لکسوس کند؟؟نظر شما چیه؟؟؟