سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

منصوری با لامبورگینی برگشته!الماس سیاه

Mansory-Lambo-Aventador-1-www.repro.ir

مجله خودرو رپرو: این دفعه منصوری با لامبورگینی آونتادور برگشته!!یعنی سرعت , قدرت و زیبایی…در نمایشگاه ژنو  همه منتظر معرفی این ماشین زیبا و قدرتمند بودند که بالاخره صبرهایشان به پایان رسید.لامبورگینی با عنوان Carbonado یا الماس سیاه وارد میشود اونم در تعداد بسیار بسیار محدود یعنی 6 تا!!!

منصوری با لامبورگینی الماس سیاه خود در ژنو می درخشد

منصوری با لامبورگینی الماس سیاه خود در ژنو می درخشد

حالا بریم سر بدنه این ماشین تیون شده.منصوری همان کیت قبلی را برای این الماس سیاه تنظیم کرده با این تفاوت که بسیاری از قطعات بیرونی و پوشش محافظ موتور با قطعات سبکتر فیبرکربن عوض شدند. رینگ های آن نیز بسیار سبک و روی آن با فیبرکربن آراسته شده است. سایز تایرهای در جلو 255/30/ZR20 و در عقب 345/25/ZR21 است.که البته نتایجش هم قابل قبول بوده.

منصوری با برنامه ریزی های مجدد و بهینه کردن موتور، استفاده از سیستم اگزوز خاص و تغییر در تنظیمات ECU توانسته با موتور 6.5 لیتریV12 اونتادور 744 اسب بخار نیرو تولید کند. شتاب الماس سیاه با  0.1 ثانیه کاهش به 2.8 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت ان 355 کلیومتر بر ساعت است.

لامبورگینی با منصوری برگشته!

 

این الماس در داخل نیز از چرم استفاده کرد و بعضی جاهای داخل این ماشین نیز تو دوزی قرمز دارد.در هر صورت ماشین زیبایی هستش و ترکیبی از زیبایی و خشونت لامبورگینی و زیبایی آن و از همه مهمتر قدرت موتور آن هستش.ماشینی که وقتی نگاهش میکنی هیپنوتیزم میشی!!از اون ماشین هایی که دوست داری والپیپر کامپیوترت بزاریشون.هرگز از این خشته نمیشم!!