سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

آشنایی با آستون مارتین ونتیج V12 رودستر

Aston_Martin-V12_Vantage_Roadster_2013_1280x960_wallpaper_www.repro.ir2

انتظارها به پایان رسید,پس از 3 سال یعنی وقتی که آستون مارتین ونتیج کوپه خود را وارد بازار کرد.بالاخره نسخه رودستر این هیولا به دنیا آمد.آمار و ارقام این ماشین اینقدر جذاب و خوب هستند که پس خوندن این متن شما هم یکی از طرفدارن این خودروی زیبا و قدرتمند میشوید.

آستون مارتین ونگوییژ(همه به اشتباه میگن ونتیج)

آستون مارتین ونکوییژ(همه به اشتباه میگن ونتیج)

حالا از حرف های حوصله سربر بگزریم تا من یکم براتون از موتور این عروسک به ضاهر ملوس بگم!!!زیر کاپوت این انگلیسی زیبا یک موتور 5.9 لیتری V12 قرار دارد که 510 اسب بخار نیرو را در 6.500 دور در دقیقه تولید میکند و گشتاور آن 570 نیوتن متر در 5.750 دور در دقیقه می باشد. گیربکس 6 سرعته ونتیج V12 رودستر، قدرت را به چرخ های عقب منتقل میکند و شتاب 100-0 آن 4.5 ثانیه است 0.3 ثانیه کمتر از مدل کوپه!! با این حال حداکثر سرعت آن همان 305 کیومتر بر ساعت می باشد و صدایی که داره رو پس از شنیدن دیگر هیچ وقت فراموش نمیکنید!!

آستون مارتین ونگوییژ(همه به اشتباه میگن ونتیج)

آستون مارتین ونکوییژ(همه به اشتباه میگن ونتیج)

در مورد ضاهر خودرو هم باید گفت که مهندس ها دیگر فقط در کار بهبود هستند از اونجایی که مهندس های آستون هم در ضاهر نمیتونند این ماشین رو از این خشگل تر و جذاب تر کنند دیگه ولش کردند تا عین صد ساله پیش بمونه!!در ظاهر خودرو شاهد تغییرات جزئی در قسمت صندوق عقب و ورودی هوا در جلو خودرو هستیم که کمی پایین تر قرار گرفته. علاوه بر این در چراغ های عقب، آینه بغل ها و منافذهای کاپوت از فیبرکربن استفاده شده است.که البته همگی با اینجور چیزا آشنایی دارید.

ولی در آخر با گزاشتن این همه اسباب بازی مثل کلید شیشه ای و  امکانات کابین بیشتر,   آیا 10% افزایش قیمت می ارزد؟

آره؟؟شاید بپرسید که 10% از چه قیمتی؟؟؟اگر این ماشین 70 هزار پوند بود بدون شک هیچ ماشینی رو چشمم برای خرید نمیدید و اگر 90 هزار پوند بود هم زیاد بود ولی از مادر بزرگم قرض می گرفتم و میخریدمش ولی نه!!این حرف ها نیستش!!

قیمت این آستون رودستر 170000 پوند است که برای یه همچین ماشینی زیاد هستش…پس متأسفم…بدرد نمیخوره!