سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر هنگام شنیدن صدای موشک‌های مقاومت فلسطینی در سرویس‌های بهداشتی مخفی می‌شوند.
به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خواهر یکی از سربازان رژیم اشغالگر در نامه‌ای خطاب به سران این رژیم گفته است: برادر من در چادری ناامن در یکی از پایگاه‌های نظامی جنوب خدمت می‌کند؛ فرماندهی این پایگاه نظامی برای مواقع خطر پناهگاهی برای آنان تدارک ندیده، و وقتی آژیر خطر به صدا در می‌آید به سربازان دستور می‌دهند که در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های پایگاه نظامی، پناه بگیرند. 
 
وی همچنین درخواست کرده است که همه نظامیان رژیم اشغالگر در مناطق مرزی از خدمت معاف شوند، زیرا نگران است برادرش که در نقطه‌ای نزدیک به مرز غزه مستقر شده، کشته شود. 
 
در نامه خواهر این سرباز رژیم اشغالگر که از رادیو رژیم صهیونیستی پخش شد، آمده است: احساس می‌کنم مسئولان، سربازان را در پایگاه نظامی رها کرده‌اند تا مانند اردک شکار شوند؛ شرایط خدمت آنان نامناسب است و من درخواست می‌کنم که همه سربازان را از خدمت معاف کنند. فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که بخواهد نزد خانواده‌ای اسرائیلی برود تا به آن‌ها خبر دهد یکی از فرزندانشان کشته شده است. 
 
مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیستها به غزه و شهادت ده‌ها شهروند فلسطینی، برای نخستین بار مواضع صهیونیستی را در تل آویو و قدس هدف قرار داده است. 
 
رعب و وحشت از پاسخ مقاومت به تجاوزات نظامیان اشغالگر به حدی است که اکثر شهرک نشینان و مسئولان رژیم اشغالگر روزهای اخیر را در پناهگاه‌های زیر زمینی سپری کرده‌اند.