سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

کد خبر: 288294
تاریخ انتشار: 11 آذر 1391 - 08:51
سایت خبری شفاف نوشت: موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به توهین استاندار خراسان شمالی به مردم این استان، تصریح کرد: شنیدم در شورای اداری آقای استاندار خراسان شمالی حرف‌هایی گفته که نامناسب بوده و به ایشان تذکر دادم و امر به معروف کردم که عذرخواهی کنند، اما ایشان گفت من این حرف‌ها را نگفتم ولی صدای ایشان پخش شده و مردم شنیده‌اند.
وی خواستار عذرخواهی رییس‌جمهور، وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی شد و اظهار کرد: در عین حال این تذکر داده شده است و به دولت هم نامه نوشتم و خواستم شخص رییس جمهور،وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی عذر خواهی کنند. گرچه آقای استاندار گفته من این حرف‌ها را نگفته‌ام و از مردم عذرخواهی نکرده است. 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مردم اعتراضات زیادی نسبت به این صحبت‌‌ها داشته‌اند و سه بار قصد راهپیمایی داشتند که مسوولان مانع شدند و از آقای استاندار شنیدم که برخی مسوولان هم خواستار عذرخواهی وی شده‌اند اما ایشان عذرخواهی مناسبی انجام نداده است. بنده از وزیر کشور هم سوال کردم که باید بیاید و در مجلس جوابگو باشد.
باید خاطر نشان کرد احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی که در تیرماه 91 به این سمت منصوب شد، چند روز قبل در جلسه شورای اداری استان برخی نکات را بیان داشت که باعث تعجب بسیار است.

وی که به درستی تلاش داشت تا بگوید مردم ایران با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، ویژگی های مردم این استان را بهتر شناختند، در سخنانی نسنجیده و البته کذب، برخی ویژگی ها را به مردم این استان نسبت داد و مدعی شد  قبل از سفر رهبری، مردم ایران اهالی خراسان شمالی را به این ویژگی های ناپسند می شناخته اند.