سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

کاخ الیزه پس از دیدار رئیس‌جمهور این کشور با هیات ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که پاریس منذر ماخوس را به عنوان سفیر مخالفان در فرانسه انتخاب کرده است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه حریت - چاپ ترکیه - هیات ائتلاف مخالفان سوریه امروز (شنبه) در کاخ الیزه مورد استقبال رسمی فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه قرار گرفتند.
فرانسوا اولاند و لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه با احمد معاذ الخطیب، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه و دو تن از معاونان وی در کاخ الیزه دیدار کردند.
این دیدار تنها چهار روز پس از آن انجام شد که فرانسه ائتلاف جدید مخالفان سوریه را به عنوان نماینده رسمی مردم سوریه به رسمیت شناخت.
مشاوران کاخ الیزه اعلام کردند: محور گفت‌وگوها ایجاد مناطق حائل، کمک‌های بشردوستانه به پناهندگان و تشکیل دولت موقت در سوریه بود.
الیزه اعلام کرده است که پاریس با سپردن سفارت سوریه به مخالفان با انتخاب منذر ماخوس به عنوان سفیر مخالفان در فرانسه موافقت کرده است.

نخست وزیر مصر دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در بیمارستان الشفاء غزه با دیدن عکس مظلومیت کودک فلسطینی گریه کرد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» به نقل از فلسطین الیوم، هشام قندیل، نخست وزیر مصر دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در بیمارستان الشفاء غزه، با دیدن عکس مظلومیت کودک فلسطینی گریه کرد.



اتفاقی که بعد از انتخابات، برای میت رامنی افتاد 
 
میت رامنی بعد از انتخابات ریاست جمهوری بیش از هزاران دوست خود را در فیس بوک از دست داد.

به گزارش قسم به نقل از واشنگتن پست, میت رامنی بین ساعات 10 و 11 صبح روز جمعه تعداد 593 دوست فیس بوکی خود را از دست داده است.


 
یک مطالعه دو دقیقه ای بر روی صفحه فیس بوک میت رامنی در ساعت 4:42 بامداد روز یکشنبه 11 نوامبر 2012 انجام شد که در آن هنگام صفحه وی 12053104 لایک داشت. در ساعت 4:44 بامداد تعداد لایکها در صفحه وی به 12053097 رسید که کاهشی 7 نفری را در طی فقط 2 دقیقه نشان می دهد.

ادامه مطلب...

 


برخی از زنان ، حتی با گذشت زمان جذابیت و زیبایی خاص خود را پیدا می کنند، ولی در تصاویر زیر برخی از افراد مشهور را خواهید دید که اصلا زمان را از 10 سال گذشته متوقف کرده و هیچ تغییری نکرده اند.

به گزارش پرشین وی چهره های مشهوری نظیر جنیفر آنیستون، هل بری و سوپر مدل سیندی کرافورد هیچ نشانی از پیری در طی ده سال بعد از خود نشان نداده اند.

 گرچه برخی از آنان مانند جوان کالین تصدیق کرده است که جراحی پلاستیک و بوتاکس داشته است ولی برخی دیگر مانند نیگلا لاوسون و گوینت پالترو ادعا کردند که راز جوان ماندن آنها شیوه زندگی و رژیم غذایی آنها است.

 SiteRooz.com SiteRooz.com 

ادامه مطلب...

تصمیم بسیار سخت برای دوقلوهای به هم چسبیده

وقتی الیسون و املیا تاکر به دنیا آمدند ، والدینشان می دانستند که دختران کوچک راه سختی در پیش خواهند داشت.

 به گزارش پرشین وی آنها تا 8 ماه از زندگی شان را به عنوان دوقلوهای به هم چسبیده زندگی کردند، این دو از ناحیه دیواره سینه ، دیافراگم و کبد یکی بودند.

  تصمیم بسیار سخت برای دوقلوهای به هم چسبیده   تصمیم بسیار سخت برای دوقلوهای به هم چسبیده

ادامه مطلب...

نابغه هایی که در دوران خود کودن شمرده می شدند!

چکیده:
آلبرت اینشتین (Albert Einstein) در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد
نابغه هایی که در دوران خود کودن شمرده می شدند!