سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

سیما فیلم:
اسناد مورد نیاز در خصوص کوتاهی نکردن "سیما فیلم" با توجه به اعتراضات نمایندگان مجلس، در صورت احضار مدیران سیما فیلم، ارائه خواهد شد.
سید حسین مسیح پور، مدیر روابط عمومی سیما فیلم در جریان اعتراضات نمایندگان مجلس به مدیران سیما فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگارانگفت: اتفاق رخ داده به دلیل سو استفاده سازندگان فیلم "یک خانواده محترم" از اعتماد ما بوده است که به محض آگاهی از این عملکرد اقدامات حقوقی از 6 ماه قبل صورت گرفت.
وی با اشاره به اظهارات برخی نمایندگان ادامه داد: در صورت احضار مدیران سیما فیلم به مجلس، مدارک و اسناد لازم در خصوص کوتاهی نکردن مدیران ارائه خواهد شد.
مسیح‌پور ضمن اشاره به تابع بودن مدیران سیما فیلم از سیاست‌های سازمان صدا و سیما، افزود: نمایندگان و معترضان نسبت به این اتفاقات حق اعتراض دارند اما ما نیز در طی فرآیندی در صورت خواهان مدارک، اسناد مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می‌دهیم.
وی اظهار داشت: کارکنان سیما فیلم نیز جز آدم‌های انقلابی و دلسوز اسلام هستند و تنها این اتفاق فرصتی را برای سو استفاده گران فراهم کرد.

کنسرت مهناز افشار
کنسرت موسیقی «روزبه نعمت‌اللهی» به تهیه‌کنندگی «مهناز افشار» شامگاه دوشنبه در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش «آی‌پسند» کنسرت روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در سالن همایش‌های برج میلاد با استقبال گرم علاقمندان و هنرمندان برگزار شد.

ادامه مطلب...

یک الاغ فیلم رضا عطاران را متوقف کرد
بهرام بهرامیان کارگردان «آینه شمعدون» درباره لغو فیلمبرداری این پروژه گفت:«والله هیچ چیز نمی توانم بگویم. هیچ سئوالی از من نپرسید چون درباره این فیلم نمی توانم صحبت کنم.»

به گزارش «آی‌پسند» به نقل از روزنامه ایران؛ فیلم‌برداری تازه‌ترین فیلم سینمایی رضا عطاران با عنوان «آینه شمعدون» تعطیل شد. در این فیلم عطاران در نقش یک کارگر سابق سیرک ایفای نقش می کرد که در بخشی از فیلم مجبور می‌شود  الاغ خود را عقیم کند. گویا همین مفهوم موجود در فیلمنامه باعث شده اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد جلوی ادامه فیلمبرداری اثر را بگیرد.

ادامه مطلب...


آمریکا هم «لاله» را تحریم کرد 

با توجه به مشارکت یک شرکت فیلم سازی آمریکایی در ساخت فیلم «لاله» با سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بطور حتم فیلم «لاله» نیز مشمول تحریم های جدید آمریکا خواهد بود.

به گزارش قسم به نقل از مشرق ؛ پنجشنبه (8 نوامبر/18 آبان) ایالات متحده آمریکا تحریم های تازه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فنآوری و برخی شرکت های کامپیوتری وابسته به این وزارتخانه مشمول تحریم های آمریکا شدند. آمریکا دلیل تحریم های تازه را ارسال پارازیت بر شبکه های تلویزیونی از سوی ایران دانست.

ادامه مطلب...

"پنج نکته درباره یک فیلم حقیر" 

این فیلم خیلی حقیر بود! آن قدر که ارزش نقد و گفتن و نوشتن را ندارد. اما حکایت مسئولان فرهنگی مملکت خیلی شنیدنی و گفتنی و خواندنی است. اگر یکی بیاید و در فیلم نامه اش اول و آخر فلان مسئول را زیرو رو کند و بعد داش اکبر بیاید مجوز و پول ساخت فیلم را خواهد گرفت؟

به گزارش قسم به نقل ازمشرق؛ روزی یکی هوس کرد  و فیلمنامه ای نوشت و بعد بدون هیچ مجوزی رفت و آن را ساخت و بعد همین جوری رفت و مسئول جشنواره کن که از آنجا رد می شد او و فیلمش را دید و بفرما زد و فیلمش را همین جوری در جشنواره کن نمایش دادند و بعد یک عده آدم بی خبر از همه جا آمدند و شلوغ کردند که چرا ارشاد به این فیلم مجوز داده و چرا سیما فیلم برای این فیلم پول خرج کرده و چرا این فیلم از سوی ارشاد به جشنواره کن معرفی شده، و چرا چرا و...! غافل از این که هیچ کس به این فیلم هیچ مجوزی نداده بود! اسم فیلم هم این بود! یک خانواده محترم!

ادامه مطلب...