سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

نسخه تجاری اینترنت سکوریتی ای وی جی AVG Internet Security Business Edition 2013 مجموعه ای از برنامه های امنیتی برای محافظت از کامپیوتر خود در برابر اشیاء خطرناک و تهدیدات شبکه است که سایت دانلود نرم افزار رایگان AVG 2013 را به اشتراک عموم می گذارد. ای‌وی‌جی توسط شرکت AVG Technologies که یک شرکت خصوصی در کشور جمهوری چک می‌باشد تولید می‌گردد. این شرکت در سال 1991 توسط Jan Gritzbach تأسیس گردیده است. در اوایل سپتامبر 2005 بخش زیادی از این شرکت توسط اینتل خریداری گردید. هم اکنون این کمپانی یکی از معروف ترین کمپانی ها در زمینه ارائه نرم افزار امنیتی است.
آنتی ویروس AVG 2013 شامل یک مجموعه گسترده ای از ویژگی های: آنتی ویروس، ضد rootkit، فایروال، محافظت از ایمیل و اطلاعات شخصی، اسکنر لینک وب ها. بلوک ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها، و دیوار آتش برای محافظت در برابر حملات شبکه است. هنگامی که شما از نسخه AVG Internet Security Business Edition استفاده میکنید لازم به نگرانی در مورد سرقت هویت، هرزنامه و یا ویروس و ... نباشید چراکه AVG از سیستم شما در برابر پیچیده ترین تهدیدات محافظت میکند و به شما کمک میکند تا براحتی فایل های خود را به اشتراک بگذارید، بازی کنید و یا با خیال آسوده و با نهایت امنیت به تماشای فیلم بپردازید. بخش AVG LinkScanner این نرم افزار تمامی پیوند ها و سایت های مخرب را بصورت خودکار شناسایی میکند و از ورود شما به آن ها جلوگیری میکند. همچنین پشتیبانی از شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و ... برای برقراری امنیت از ویژگی های این بسته امنیتی است.

آنتی ویروس ای وی جی 2013 - AVG Internet Security Business Edition 2013 13.0.2740 Build 5822 Final

ادامه مطلب...

نظر

نرم افزار CyberLink PowerDirector از سایت دانلود رایگان سریعترین نرم افزار ویرایش ویدیو در جهان است! این نرم افزار با دارا بودن موتور 2 TrueVelocity از نسلی جدید در سریعترین زمان ویدیو ها و فیلم های سه بعدی را رندر میکند. این نرم افزار که از کمپانی صاحب نام CyberLink است دست کمی از نرم افزارهای مرتبط خودش همانند Corel Video Studio و Adobe ندارد. ابزارهای مختلف و بسیار قوی و ویژگی های متعدد این نرم افزار بدون شک میتواند نیاز مدیریتی و ویرایشی فیلم های ویدیویی شما را برطرف کنید. در واقع این نرم افزار میتواند یک واسطه میان شما و دوربین دیجیتال شما باشد طوری که با کپچر کردن و ویرایش آن ها میتوانید با نهایت سرعت ویدیوها را رندر کنید.
CyberLink PowerDirector محیطی زیبا و گرافیکی دارد که با دارا بودن رابط کاربری آسان به تمامی کاربران از جمله کاربران آماتور امکان ویرایش فایل های ویدیویی را میدهد. ویرایش بصورت End-to-end برای فیلم های native سه بعدی و تصاویر دو بعدی و سه بعدی و همچنین دارا بودن افکت، منوی سه بعدی از ویژگی های این نرم افزار است. همچنین میتوانید ویدیوهای ویرایش شده را بصورت مستقیم در یوتیوب آپلود کرده به اشتراک بگذارید. CyberLink PowerDirector اولین نرم افزاری است که ویرایش بصورت 64 بیتی را فراهم کرده است. پشتیبانی از OpenCL، رمزگذار ویدئو HD افزایش و تکنولوژی اختراع SVRT هوشمند برای کمک به کاربران برای تولید فیلم های بهتر در زمان کمتر و همچنین پشتیبانی از NVIDIA CUDA به شما در ذخیره و رندر کردن سریع با سازگاری سخت افزاری را میسر میسازد. اگر به دنبال نرم افزار ویرایشی قدرتمند برای فیلم ها با رابط کاربری آسان هستید CyberLink PowerDirector را از دست ندهید.

سریعترین نرم افزار ویرایش فیلم - CyberLink PowerDirector Ultra 10.0.0.2023

ادامه مطلب...

نظر

از گوشی های خود همانند یک مینی PC محافظت کنید. آنتی ویروس کسپراسکی موبایل های اندرویدی با محافظت آنی در برابر ویروس ها، اسپم ها، برنامه های مخرب و تماس های ناخواسته و اس ام اس متون میتواند نیاز امنیتی گوشی شما را برطرف کند. آنتی ویروس کسپراسکی اندروید تمامی اپلیکیشن های دانلود شده شما را چک میکند و همچنین ویژگی حفظ حریم خصوصی این نرم افزار اجازه دسترسی به مخاطبین را محدود میکند. از قابلیت های دیگر Android Kaspersky Mobile Security دارا بودن ضدسرقت آن است که در مواقع سرقت دزدی به شما مسیر را از طریق نقشه گوگل نشان میدهد حتی در مواقعی که سیم کارت عوض شده باشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس قوی و کامل برای پلتفورم اندروید خود هستید پیشنهاد میکنیم آخرین نسخه Kaspersky Mobile Security را در سایت دانلود رایگان از دست ندهید.

آنتی ویروس کسپراسکی موبایل اندروید - Kaspersky Mobile Security 9.10.129 Android App

ادامه مطلب...

نظر

آنتی ویروس نورتون نرم‌افزار امنیتی است برای پیشگیری از ورود بدافزارها به رایانه‌ها و پاکسازی آنها ارائه شده‌است. این ضدویروس با استفاده از پایگاه داده‌های خود و تحلیل اکتشافی، ویروس‌ها را شناسایی می‌کند. آنتی ویروس Norton 2013 توسط شرکت قدیمی شرکت سیمنتک که بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است ساخته شده است. سابقه آنتی ویروس نورتن بسیار کهن است و جزء قدیمیترین آنتی ویروس سیستم های کامپیوتری باشد. شرکت سیمنتک در سال 1990 شرکت پیتر نورتون را که نرم‌افزارهای مختلفی تحت سیستم عامل داس ارایه کرده بود را خریداری کرده و از آن به بعد آنتی ویروس قدرتمند Symantec’s Norton شکل گرفت.
Symantec Norton 2013 برنده جایزه بهترین سیستم محافظتی در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات مخرب است. نورتون 2013 دارای یک هوش مصنوعی بسیار قوی است که تهدیدات جاسوس افزارها را تشخیص، حملات کرم های اینترنتی را شناسایی و مسدود میکند. این آنتی ویروس نورتون 2013 و نورتون اینترنت سکیوریتی 2013 تمامی فعالیت های ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها و ... را بلوک کرده و سپس طی روندی آن را بوسیله پادزهر نابود میکند. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مسدود کننده هرزنامه‌های ایمیلی و حفاظت در برابر فیشینگ اشاره کرد. این نرم افزار در پشت زمینه فعالیت میکند و به شما اجازه میدهد تا براحتی به دیدن فیلم، بازی کردن و گشت و گذار امن در اینترنت را میدهد. Symantec Norton 2013 هیچ نیاز به آپدیت و بروزرسانی های لحظه ای ندارد و بدون بروزرسانی میتواند تمامی خدمات خود را برای شما به اشتراک بگذارد.ه م اکنون میتوانید جدیدترین نسخه از بسته امنیتی Symantec Norton AntiVirus 2013 و Symantec Norton Internet Security 2013 را بصورت مستقیم از سایت دانلود رایگان دانلود کنید.

آنتی ویروس نورتن 2013 - Norton AntiVirus 2013 Norton Internet Security 2013 20.2.0.19 Final

ادامه مطلب...

این کتاب موبایل را برای تمامی دوست داران شهید استاد مرتضی مطهری آماده نمودهایم که در آن گلچینی از سخنان گرانبها و پربار او گنجانده شده است.

نام این نرم افزار گرانبهای موبایل که در واقع نوعی کتاب جامع موبایل محسوب میشود نسیم مطهر میباشد که سایت تخصصی موبایل از سازندگان نرم افزار نسیم مطهر سپاس ویژه ای دارد.

 

سایت تخصصی موبایل - کتاب نسیم مطهر برای موبایل - www.takmob.net

  ادامه مطلب...

هدف از طراحی این نرم افزار ثبت خوبی ها و بدی هایی که کاربر در در هر روز انجام داده ، جهت محاسبه نفس و ارزیابی رفتار خود می باشد . به کمک این نرم افزار کاربر قادر است تا ویژگی های و خصوصیات رفتاری دلخواه خود ( فضایل و رذایل اخلاقی ) را در نرم افزار مشخص نماید

 و در هر روز به آن ویژگی و رفتار خود نمره دهد و یا تعداد تکرار آن رفتار را مشخص نماید تا از این طریق خود را به انجام خوبی ها عادت دهد و از بدی ها دور نماید و در هر روز از نفس خود حساب کشی کند . همچنین امکان مقایسه بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه رفتار خود و پیشرفت و یا پسرفت خصوصیات اخلاقی فراهم می گردد . همچنین بعضی از دیون مثل حق الله و حق الناس را میتوان در نرم افزار ثبت نمود که در زمان مناسب ادای دین آن را به جا آورد بطور مثال با ثبت  ویژگی “قضا شدن نماز” در تاریخ و زمان مشخص می تواند در زمان مناسب ادای دین نماید و یا ویژگی “ضایع کردن حق الناس” را در صورت مرتکب شدن ، با ثبت آن و توضیحات لازم می تواند در زمان مناسب جبران نماید.

ادامه مطلب...

دانلود Avast! Offline Update - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست


دانلود Avast! Offline Update - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

روش استفاده:
بعد از دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده فقط کافیست آن را یک بار اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به روز شود.
این فایل برای نسخه های 5 و 6 و 7 قابل استفاده است. 

مشخصات

حجم فایل: 71.4 مگابایت 
تاریخ انتشار: 14:10 - 91/8/7 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 


دانلود Ubuntu v12.10 x86/x64 - لینوکس اوبونتو

 

دانلود Ubuntu v12.10 x86/x64 - لینوکس اوبونتو

 

Ubuntu یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا 18 ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی 18 ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.

ادامه مطلب...