سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

اچ تی سی و به روز رسانی اندروید 4.1

HTC One X-580-75-new-android-4.1-news-and-pictures-by-www.repro.ir

سر انجام HTC سکوتش را شکست و اولویت ارائه اندروید 4.1 برای تلفن‌های هوشمند خود را اعلام کرد. تا قبل از این تنها می‌دانستیم که One X و One S واجد شرایط دریافت جیلی بیلی هستند. حالا HTC می‌گوید که سایر تلفن ها را هم برای به روز رسانی مورد بررسی قرار داده ولی اولویت با مدل های سال 2012 است و سپس به سراغ مدل‌های 2011 می‌رود.

خبر خوب این است که تنها 2 مدل به کلی از جیلی بیلی محروم خواهند بود. HTC دستگاه های دارای 512 مگابایت رم یا کمتر را از جرگه بیرون نهاده، یعنی مشخصاً One V و Desire C اندروید 4.1 را دریافت نمی‌کنند، البته همچنان آپدیت های مربوط به نسخه فعلی سیستم عامل خود را دریافت خواهند کرد.

همچنین همراه با جیلی بیلی، رابط کاربری +HTC Sense 4 نیز ارائه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که برای همه تلفن ها، یا فقط برای آنها که اندروید 4.1 را دریافت می‌کنند.

متأسفانه هنوز زمان بندی مشخصی برای ارائه جیلی بیلی، به خصوص برای دو مدل پر طرفدار One X و One S ارائه نشده و کمپانی می‌گوید «جنبه های مختلف فرآیند توسعه نرم افزار، ارائه جزئیات زمان بندی را برای ما سخت می‌کند.» ولی به نظر می‌رسد که زیاد از این اتفاق خوب برای مشتریان HTC دور نیستیم.