سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

15:07
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان گذارده، ایمنی کافی نداشته و حادثه‌ساز هستند. 

سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار و حسن‌آباد در پی واژگونی اتوموبیل یکی از نمایندگان مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان گذارده، ایمنی کافی ندارند و حادثه‌سازند. اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان گذارده شده‌اند، جز تصادف و دردسر سودی برای نماینده‌ها نداشته است. 

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این موضوع را چندین بار مطرح کرده و حتی از طریق گروه خودروسازی ایرانی نیز پیگیری کردم، ولی نتیجه‌ای نداشت؛ اما به دلیل نداشتن ایمنی کافی و حادثه‌ساز بودن این نوع اتومبیل‌ها بجد این موضوع را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم. 

نماینده بیجار و حسن‌آباد در ادامه گفت: ما که نمایندگان ملتیم، نتوانستیم جوابی از سوی مسئولان مربوطه داشته باشیم؛ بنابراین، مردم قطعا از این موضوع رنج می‌برند. 

بیاتیان در پایان گفت: اتومبیلی که 32 میلیون تومان قیمت داشته و در اختیار نمایندگان بوده، چیزی به نام ترمز ندارد! و البته گفته می‌شود ترمز آن ABS است ولی هرگز این ترمز کارساز نیست. 

گفتنی است: شب گذشته (چهارشنبه ‌شب یکم آذر ماه) الله‌وردی دهقانی، نماینده ورزقان در حالی که با اتوموبیل خود رهسپار حوزه انتخابیه بود، در نزدیکی شهر تبریز دچار سانحه شده و متأسفانه دختر، پسر و همسر خود را از دست داد.