سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

رمان اهانت آمیز عضو گروهک فدائیان خلق درباره پیامبر اسلام

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری- تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با آغاز ماه محرم " نشر باران " که در زمینه چاپ و توزیع کتاب‌های ضد انقلاب در استکهلم سوئد فعالیت دارد، کتاب رمانی اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر اسلام تحت عنوان " محمد پیامبر " نوشته حسین سجادی قائم مقام فراهانی از اعضای گروهک فدائیان خلق را به زبان فارسی ترجمه و روانه بازار کرده است. 

وی که در نوشته‌هایش از نام مستعار " قادر عبدالله " استفاده می‌کند در رمان جدید خود که پیش از این به 12 زبان دیگر نیز چاپ و در کشورهای اروپایی توزیع شده است با بیان مطالبی سخیف و اهانت آمیز، چهره‌ای خشونت طلب، دنیاپرست و زن‌باره از پیامبر عظیم الشان اسلام ترسیم کرده است. 

قادر عبدالله پس از اعدام پر عمویش به جرم مسائل امنیتی در سال 67 از کشور گریخته و به کشور هلند پناهنده شد و طی این مدت با نگارش کتاب‌هایی مانند: خانه کنار مسجد، خط میخی، شاه، چهره‌ها و رویایی قدیمی و ... علاوه بر تخطئه اعتقادات مسلمانان اقدام به سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی نموده است. 

شایان ذکر است، این نویسنده ضد انقلاب که هر ازگاه در روزنامه "فالکس کرانت" هلند اقدام به قلم فرسایی می‌کند، سال گذشته میلادی نیز به زعم خود اقدام به ترجمه قرآن کریم نموده و از این کتاب الهی به عنوان اثری کلاسیک، ادبی و شاعرانه یاد کرده بود.