سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

سیما فیلم:
اسناد مورد نیاز در خصوص کوتاهی نکردن "سیما فیلم" با توجه به اعتراضات نمایندگان مجلس، در صورت احضار مدیران سیما فیلم، ارائه خواهد شد.
سید حسین مسیح پور، مدیر روابط عمومی سیما فیلم در جریان اعتراضات نمایندگان مجلس به مدیران سیما فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگارانگفت: اتفاق رخ داده به دلیل سو استفاده سازندگان فیلم "یک خانواده محترم" از اعتماد ما بوده است که به محض آگاهی از این عملکرد اقدامات حقوقی از 6 ماه قبل صورت گرفت.
وی با اشاره به اظهارات برخی نمایندگان ادامه داد: در صورت احضار مدیران سیما فیلم به مجلس، مدارک و اسناد لازم در خصوص کوتاهی نکردن مدیران ارائه خواهد شد.
مسیح‌پور ضمن اشاره به تابع بودن مدیران سیما فیلم از سیاست‌های سازمان صدا و سیما، افزود: نمایندگان و معترضان نسبت به این اتفاقات حق اعتراض دارند اما ما نیز در طی فرآیندی در صورت خواهان مدارک، اسناد مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می‌دهیم.
وی اظهار داشت: کارکنان سیما فیلم نیز جز آدم‌های انقلابی و دلسوز اسلام هستند و تنها این اتفاق فرصتی را برای سو استفاده گران فراهم کرد.

مسیح‌پور در خصوص خرید این فیلم از پخش کننده فرانسوی تاکید کرد: با توجه به اقداماتی که از سوی "آفریده" صورت گرفته امکان خریداری این فیلم وجود ندارد و تنها از طریق برخورد قضایی امکان پذیر است./ص