سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

دانلود رمان کالیگولا




نام رمان: کالیگولا
نویسنده: آلبرکامو
مترجم: ابوالحسن نجفی
تعداد صفحات: 150
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
آلبر کامو (به فرانسوی: Albert Camus) (زاده? 7 نوامبر 1913 - درگذشته? 4 ژانویه 1960). نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار الجزایری-فرانسوی‌تبار بود. او یکی از فلاسفه? بزرگ قرن بیستم و از جمله نویسندگان مشهور و خالق کتاب بیگانه است. رمان کالیگولا را در سال 1943 به چاپ رسانید. او اینکتاب را تا اواخر دهه? پنجاه بارها بازنویسی و ویرایش کرد.
برای دانلود رایگان رمان "کالیگولا" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی  با هزاران یورو جایزه برای افراد برتر

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با  جایزه نقدی به افراد برتر

هیجان سرعت وکیفیت را در این بازی تجریه کنید ,همین الان شروع به اسپرت کردن ماشین خود کنید

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید.همچنین این بازی توسط شرکت Mena software بلغارستان پشتیبانی مالی  میشود.