سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

دکتر قالیباف پیشتاز همه نظرسنجی‌ها/فاصله زیاد محمدباقر قالیباف از رقبای خود

 

 

نتایج نظرسنجی‌های گوناگون نشان می‌دهد که محمدباقر قالیباف با فاصله زیادی از رقبای خود در صدر نظرسنجی‌ها ایستاده است و باید از او به‌عنوان یکی از کاندیداهای قطعی و پیشتاز انتخابات نام برد.

 بر اساس نظرسنجی تلفیقی که پایگاه اطلاع‌رسانی «نظرسنجی روزانه انتخابات ریاست‌جمهوری» انجام داده است، قالیباف تا دیروز با 36.5 درصد آرا در صدر کاندیداهای ریاست‌جمهوری قرار دارد و به همین دلیل باید از او به عنوان اصلی‌ترین کاندیدای حال حاضر انتخابات نام برد. نظرسنجی‌های مراکز رسمی هم نتیجه مشابهی را نشان می‌دهد. حتی برخی نظرسنجی سایت‌های خارج کشور هم که به‌صورت روزانه انجام می‌شود از پیشتاز بودن قالیباف خبر می‌دهند. عباس عبدی، تحلیلگر رسانه‌های اصلاح‌طلب هم دیروز طی تحلیلی گفت که قالیباف رأی بالایی دارد و تا اینجا او از سایر کاندیداها جلوتر است. این نتایج در شرایطی به‌ دست آمده که قالیباف از ابتدای سال تاکنون همواره جایگاه بسیار خوبی در نظرسنجی‌ها داشته است و انتظار می‌رود در هفته پیش رو باز هم بر میزان محبوبیت خود بیفزاید. محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی: در نظرسنجی‌های انجام شده اگر اصول آماری و نمونه‌گیری با دقت لحاظ شده باشد قطعا نظرسنجی قابل اتکا خواهد بود.نکته حائز اهمیت این است که نظرسنجی‌ها طی روز به‌خاطر فعالیت نامزدها و همچنین اطلاعات رد و بدل شده تغییر خواهد کردو باید نظرسنجی‌ها آپدیت شده دراختیار مردم و تحلیلگران قرار گیرد. دراین نظرسنجی‌ها و در زمان نزدیک به انتخابات،محمدباقر قالیباف صدرنشین است،این صدرنشینی ازآنجا حاصل شده است که مردم دنبال رئیس‌جمهوری مدیر و مدبر هستند دنبال فردی هستند که امتحان پس داده باشد و قالیباف مدیری است که امتحان‌اش را به خوبی پس داده است.

نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که فاصله‌ها در روزهای پایانی کم و کمتر می‌شود و باید از تمام فرصت‌ها استفاده کرد تا شناخت درست و بهتری از قالیباف به مردم نشان داده شود.