سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

حمایت 432 تن از نمایندگان ادوار مجلس از دکتر قالیباف

 

 

من در دیگر کاندیداها آن روحیه تحول گرایی و ایجاد تغییر را مشاهده نکردم و احساس می کنم اگر کسی به غیر از قالیباف به جایگاه ریاست جمهوری برسد،‌آن توان اجرایی لازم برای اداره کشور را نخواهد داشت. قالیباف می تواند کشور ما را بعد از چند سال مدیریت به یک کشور پیشرفته برساند.
  استقبال پرشور مردمی از محمدباقر قالیباف به یک موج گسترده تبدیل شده و هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم بر این موج استقبال افزوده می‌شود تا رفته رفته سونامی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری فراگیر شود. در این خصوص دو تن از نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز از حمایت 432 نفر از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف خبر دادند.  
 
همایش نمایندگان ادوار و فعلی مجلس برای حمایت از قالیباف 
 
نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه،‌کارنامه روشن افراد و توانایی لازم برای اداره یک کشور از جمله فاکتورهای لازم برای ریاست جمهوری است که دکتر قالیباف هم در کارآمدی و هم در ارائه برنامه جزو افراد شاخص در زمینه ریاست جمهوری است.  
 
ولی آذروش، در گفتگو با خبرنگار «فردا» خاطر نشان کرد:‌ نزدیک به 432 نفر از نمایندگان ادوار گذشته مجلس حمایت خود از قالیباف را اعلام کرده اند و در حال حاضر با 31 دبیر در 31 استان هماهنگی لازم به عمل آمده و احکام آنها برای حضور در ستاد دکتر قالیباف صادر شده است. خوشبختانه در کنار نمایندگان ادوار، بیش از 150 تن از نمایندگان مجلس نیز حمایت خود را از دکتر قالیباف انجام دادند. 
 
وی در ادامه از برگزاری همایش نمایندگان مجلس در حمایت از قالیباف خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا یک همایش بزرگ را در آینده نه چندان دور در ارتباط با کارنامه و عملکرد دکتر قالیباف برگزار کنیم تا خدمات ایشان در نیروی انتظامی و شهرداری تهران بیشتر صحبت شود. 
 
نماینده سابق مردم اردبیل همچنین تاکید کرد: برنامه هایی که دکتر قالیباف ارائه دادند در 7 جلد کتاب در زمینه های فرهنگی،‌اجتماعی، عمرانی، بهداشتی، سیاسی، ورزشی و اقتصادی چاپ و توزیع شده که نشان می دهد ایشان با برنامه مدون و کاملی پا به عرصه ریاست جمهوری گذاشته اند.  
 
دبیر هیئت رئیسه نمایندگان ادوار گذشته مجلس افزود:‌ خوشبختانه نمایندگان ادوار و هیئت رئیسه نمایندگان ادوار گذشته مجلس حمایت همه جانبه ای از آقای قالیباف داشته اند و طی جلسه ای که روز گذشته بین هیئت رئیسه نمایندگان ادوار با هیئت رئیسه مجلس نهم انجام شد،‌ جمع بندی های خوبی در خصوص برگزاری همایش و حمایت از قالیباف انجام گرفت.  
 
آذروش در بخش پایانی اظهارات خود از حمایت همه جانبه مردم اردبیل از قالیباف خبر داد و گفت:‌ بنده لازم می دانم به عنوان نماینده سابق مردم اردبیل از شعور، فهم و درایت مردم عزیزمان در توجه به حماسه سیاسی تشکر و قدردانی داشته باشم. مردم اردبیل با استقبال پرازدحامی که بیش از 2 کیلومتر جمعیت در آن حضور داشتند، نشان دادند که حمایت همه جانبه ای از قالیباف خواهند داشت.  
  
مردم کردستان به قالیباف علاقه دارند
 
عضو هیئت رئیسه نمایندگان مجلس ادوار گفت: از چند ماه پیش می دانستم که دکتر قالیباف ضمن برنامه های خاصی که برای اداره کشور دارد،‌ توانمندی و پتانسیل بالایی هم به لحاظ کارنامه، کار اجرایی و عملکردی دارد از همین رو برای خودم این انگیزه ایجاد شد که به حمایت از ایشان بپردازم. 
 
سید عماد حسینی،‌ نماینده مردم کردستان در مجلس هفتم و هشتم در گفتگو با «فردا» خاطر نشان کرد: من در دیگر کاندیداها آن روحیه تحول گرایی و ایجاد تغییر را مشاهده نکردم و احساس می کنم اگر کسی به غیر از قالیباف به جایگاه ریاست جمهوری برسد،‌آن توان اجرایی لازم برای اداره کشور را نخواهد داشت. قالیباف می تواند کشور  ما را بعد از چند سال مدیریت به یک کشور پیشرفته برساند.
 
وی در ادامه به استقبال پرشور مردم کردستان از قالیباف اشاره کرد و افزود: سفری که آقای قالیباف به کردستان داشتند و استقبال پرشور مردم نشان از محبوبیت بالای ایشان در این منطقه دارد. دیدگاهی که آقای قالیباف در خصوص قومیت ها و مذاهب کشور دارد و با توجه به اینکه ایشان در گذشته نشان داده که جایگاه همه قومیت ها و مذاهب کشور را تثبیت می کند. ضمن اینکه کارنامه قالیباف در نیروی انتظامی و شهرداری تهران تضمین برنامه ای است که ارائه داده و مردم کردستان وی را فردی عملگرا می شناسند.  
 
سخنگوی سابق کمیسیون انرژی مجلس در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: بیش از 45 نفر از نمایندگان اهل سنت ادوار گذشته مجلس نیز از دکتر قالیباف حمایت کرده اند و امیدوار هستیم این موج ایجاد شده منجر به پیروزی ایشان در انتخابات شده و از طرفی دیگر نیز آقای قالیباف بعد از پیروزی در انتخابات به وعده های خود عمل کنند.