سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

معرفی قوی ترین فیلتر شکن های دنیا 
گذر از هر محدودیت با فیلتر شکن هایی قوی و بی نظیر:

 

 

1- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند … اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید ” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر /عنکبوت/44

ادامه مطلب...

 شوخی ساده و بامزه کامپیوتری برای فریب دوستانتان

چکیده:
آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در این مقاله تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.
8 شوخی ساده و بامزه کامپیوتری برای فریب دوستانتان

  ادامه مطلب...

ویندوز 8 و اینترنت اکسپلورر 10 هک شدند

Windows_8_logo_and_watermark.svg

Internet Explorer 10 Platform Preview 2.10.8103.0

کمتر از یک هفته بعد از ورود جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروساف، ویندوز 8 و اینترنت اکسپلورر نسخه 10 توسط فرانسوی ها هک شدند.

گوشی HTC پرچم دار سیستم عامل جدید + راهنمای خرید

در حال حاضر HTC 8x جدیدترین گوشی مجهز و متعهد به سیستم عامل ویندوز 8 است و با از راه رسیدن این مهمان ناخوانده ی اچ تی سی، حال دیگر کارشناسان و تقریبا تمام طرفداران ویندوز فون بر این باور هستند که8x فعلا تنها پرچم دار سیستم عامل جدید مایکروسافت است.

جالب است بدانید که حتی ویندوز فون های همراه خود مایکروسافت هم به سرعت به روز نمی شوند و از قابلیت های سریعی برخوردار نیستند. نوکیا هم موفقیت های زیادی برای طراحی و سرمایه گذاری های ویندوز فون های هوشمند نداشته و می توان گفت 900 Lumiaنوکیا هم که جدیدترین محصول این شرکت است، با تمام تعریف و تمجید ها زیاد در پشتیبانی از ویندوز 8 موفق نیست.
انتظار می رود 8x اچ تی سی به مقدار بسیار زیادی نیاز های کاربران ویندوز 8 را برطرف کند

 

ادامه مطلب...

پارکینک خودروی های استریت ویو گوگل

چکیده:
سرویس استریت ویوی گوگل جزو ایده های خلاقانه ای است که به شما اجازه می دهد نقشه ها را از زاویه متفاوتی ببینید. خدمتی که چند سال است در دسترس کاربران قرار گرفته و هر روز نیز تصاویر خیابان ها و جاده های جدیدی به آن اضافه می شود. اما این نقشه ها چگونه تولید می شوند؟ در تصویر بالا می توانید پارکینگ خودروهای استریت ویو را ببینید. گوگل حدود 250 اتومبیل برای این سرویس در اختیار دارد.
پارکینک خودروی های استریت ویو گوگل

ادامه مطلب...

توضیح ریشه ی 10 برند و کلمه ی مشهور تکنولوژی

چکیده:
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بلوتوث از کجا این اسم جالب را گرفته است؟وقتی من با این سوال مواجه شدم،به سراغ شرکت‌ها و برندهای دیگر رفتم تا ببینم نام آنها از کجا نشأت گرفته است.به نظر شما آیا مخترعان آپاچی،آمریکایی‌های محلی بودند؟اسپم چیست؟و آیا شما کامپیوترتان را بوت می‌کنید؟!!! و هزاران سوال جور واجور دیگر،ادامه مطلب را برای پاسخ به این سوالات بخوانید.
توضیح ریشه ی 10 برند و کلمه ی مشهور تکنولوژی

ادامه مطلب...

چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم؟

چکیده:
بعضی اوقات می خواهیم برای محکم کاری اطلاعات مهم و ضروری را روی یک هارد دیگر هم ذخیره کنیم یا این که از اطلاعاتی که روی یک هارد دیگر است خوشمان می آید و می خواهیم آن ها را داشته باشیم ولی با CD یا DVD و یا فلش و چیزهای دیگر به خاطر حجم محدودی که دارد نمی شود . به همین علت مجبوریم هارد به هارد کنیم. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید خیلی حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید. کامپیوترها معمولا یک هارد دیسک دارند.
چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم؟

ادامه مطلب...

چگونه ابزارک گوگل پلاس برای سایت خود بسازیم

چکیده:
گوگل پلاس سرویسی است که کمتر کسی از آن بی اطلاع است. اگر از این سرویس بی اطلاع هستید به صورت مختصر و مفید گوگل+ سرویس شبکه? اجتماعی گوگل است. گوگل+ به عنوان لایه‌ای که خدمات اجتماعی مختلف گوگل از جمله گوگل پروفایل و گوگل باز را در خود ادغام می‌کند، امکانات جدید بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها، و تجمع‌ها را نیز ارائه می‌کند. گوگل+ بزرگترین تلاش گوگل برای رقابت با شبکه? اجتماعی فیس‌بوک است که بیش از نیم میلیارد کاربر دارد. این سرویس در 28 ژوئن 2011 به طور آزمایشی آغاز به کار کرد که در ای
چگونه ابزارک گوگل پلاس برای سایت خود بسازیم

ادامه مطلب...