سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

علت عدم حضور دکتر قالیباف در شهرری /حضور دکتر قالیباف به زمان دیگری موکول شد

 

 

تجمع هواداران قالیباف در خیابان‌های منتهی به صداوسیما باعث شد تا وی نتواند در جمع پرشور هواداران خود در شهرری حضور پیدا کند. رئیس ستاد قالیباف با حضور در جمع هواداران وی و با اعلام خبر عدم حضور این کاندیدای انتخابات در این برنامه از مردم عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد تا قالیباف در برنامه دیگری در بین اهالی شهرری حاضر شود.


افزایش اقبال عمومی به دکتر قالیباف پس از برگزاری آخرین مناظره + گزارش تصویری

 

 

درحالی است که در سه مناظره برگزار شده تنها محمدباقر قالیباف بوده که برنامه های خود را به خوبی برای اداره کشور شرح داده است و همچنین در این مناظره و در جریان رقابت های انتخاباتی هیچگاه اخلاق را زیر پا نگذاشته بود و این رویکرد باعث افزایش اقبال عمومی مردم به قالیباف شد.
شفاف: به نظر می رسد آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، تبدیل به داغ ترین مناظره انتخابات شد .

در این مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برای آخرین بار به ظور مستقیم با مردم صحبت کردند و نقطه نظرات خود را بیان کردند حال این مردم هستند که باید 24 خرداد به صحنه بروند و حماسه سیاسی را خلق کنند و با برنامه ترین کاندیدا و اخلاق مدار ترین فرد رای دهند.

این درحالی است که در سه مناظره برگزار شده تنها محمدباقر قالیباف بوده که برنامه های خود را به خوبی برای اداره کشور شرح داده است و همچنین در این مناظره و در جریان رقابت های انتخاباتی هیچگاه اخلاق را زیر پا نگذاشته بود و این رویکرد باعث افزایش اقبال عمومی مردم به قالیباف شد.


همین رویه باعث شد پس از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی، محمد باقر قالیباف که قصد داشت به شهر ری بود و در میان حامیان خود که از ساعت ها قبل تجمع کرده بودند سخنرانی کند، با ازدحام طرفداران خود در مقابل صدا و سیما روبه رو شد.


ادامه مطلب...

 

 

پانزدهمین روز برنامه های انتخاباتی رسانه ملی به محمد رضا عارف، سعید جلیلی، محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل و محمد غرضی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در پانزدهمین روز از برنامه انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی، به پخش مستند اول محمد رضا عارف در ساعت 20:10 و مستند اول محمد غرضی از ساعت 23:30 از شبکه اول سیما اختصاص خواهد شد.

مستند های پخش شده به ترتیب 23:30 و 00:30 از شبکه جام جم سیما باز پخش خواهد شد.

همچنین محسن رضایی با حضور در شبکه سه سیما به مدت 60 دقیقه به سوالات جوانان پاسخ خواهد داد و سعید جلیلی در شبکه چهار سیما به مدت 60 دقیقه با سه کارشناس گفتگو خواهد کرد .

برنامه پایانی سیما در دهمین روز تبلیغات انتخابات به پخش گفتگوی ضبط شده غلامعلی حداد عادل اختصاص خواهد داشت. این گفتگو از ساعت 22:30  به مدت 30 دقیقه  از شبکه خبر پخش خواهد شد .

برنامه های رادیویی امروز نیز با پخش گفتگوی محمد رضا عارف از ساعت 17:30 در رادیو ایران به مدت 30 دقیقه آغاز خواهد شد و همچنین محسن رضایی از ساعت 16:00 به مدت 60 دقیقه در رادیو جوان به معرفی خود می پردازد و سعید جلیلی ساعت 9:00 به مدت 60 دقیقه در رادیو ورزش سخن خواهد گفت. همچنین غلامعلی حداد عادل ساعت 18:00 در رادیو معارف به معرفی خودش خواهد پرداخت .


اشاره ظریف دکتر قالیباف به یک نکته مهم تاریخی:آقای روحانی! بهترین رابطه بین پلیس و دانشجو در زمان مدیریت من بود/ تغییر موضع روحانی در دو دقیقه!

 

 

روحانی لحن خود را عوض می کند و از موضع "شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم" عقب می نشیند و می گوید: این بود؟ گفتم اگر میخواهید این ها را به خیابان بیاورید و گازنبری محاصره کنید، نکنید! در این خصوص قالیباف هم واکنش نشان داد: این دیگر نیت خوانی است که هنر شماست.من از این هنرها ندارم!

مناظره سیاسی 8 کاندیدای ریاست جمهوری با موضوعات چالشی و جذابی دنبال شد. یکی از این موارد اشاره قالیباف به شیوه مدیریتی دکتر روحانی در زمان تصدی دبیری شورای امنیت ملی توسط وی بود. در پاسخ به این انتقاد ابتدا روحانی امری را به قالیباف نسبت داد و تاکید کرد وی در زمان فرماندهی نیروی انتظامی این سخن را به وی گفته است اما دو دقیقه بعد گفت وی این مطلب را به قالیباف گفته است و حرف پیشین خود را نقض کرد.

ادامه مطلب...

روحانی ایفاگر نقش احمدی نژاد/ «نذار بگم» جایگزین «بگم بگم»!

 

 

و شگفتا تفکری که روزی از برخورد زشت «بگم؟ بگم؟» احمدی نژاد مینالید امروز درست در همان مسیر و این بار با واژه هایی نظیر «نذار بگم، نذار بگم» پای در همان راه نهاده تا باردیگر ثابت کند سیاستمداران ما چندان تفاوتی باهم ندارند
فردا: ارسطو می گفت:«گاه بیشتر اموری که ما ناپسند و مکروه می شماریم خود دارا هستیم» و حسن روحانی که اینقدر به اخلاق ناپسند احمدی نژاد می تاخت خود داری همان صفات شده است.


رفتار دیروز حسن روحانی و لحن تحقیرآمیز و از موضع بالای او در مناظره انتخاباتی تداعی کننده رفتار احمدی نژاد درسال 88 بود.

احمدی نژاد نیز در سال 88 و در مناظره انتخاباتی با میرحسین موسوی با لحن و ادبیاتی ناخوشایند با او رفتار وپرونده ای به همراه داشت و مدام به اومی گفت:«بگم؟بگم؟»که پس از آن مناظره اصلاح طلبان چنان تند و بد از رفتار احمدی نژاد سخن گفتند که تو گویی جنایتی سخت مرتکب شده است.(که البته نا پسند بود).

و شگفتا تفکری که روزی از برخورد زشت «بگم؟ بگم؟» احمدی نژاد مینالید امروز درست در همان مسیر و این بار با واژه هایی نظیر «نذار بگم، نذار بگم» پای در همان راه نهاده تا باردیگر ثابت کند سیاستمداران ما چندان تفاوتی باهم ندارند و اگر روزی خودشان در همان موقعیتی که به آن انتقاد می کنند قرار گیرند، همان کاری را می کنند که پیشینیان کردند و تنها تفاوت شان در تظاهر است.

روحانی با لحنی تحقیر آمیز و عصبی محسن رضایی را مورد خطاب قرار داد و آنجا که می بایست به سوال روشن قالیباف در مورد تفاوت نظر و عملش نسبت به آزادی بیان دانشجویان پاسخی واضح می داد، وارد مشکلات کلانتری ها شد و سرانجام پاسخ نداد که چرا معتقد به نقش تزئینی دانشجویان است ودرخفا چیزی و در علن موضعی دیگر می گیرد و چرا فکر می کند فعالیت سیاسی دانشجویان درد سر است؟! درعوض درست مانند احمدی نژاد که هنگام باخت به تخریب روی می آورد و دم از افشاگری می زد مدام گفت:« نذار بگم،نذار بگم».

آقای روحانی فراموش کرده که آمده بود آنجا که بگوید نه آنکه نگوید واگر حرف آنقدر بد است که نباید بگوید چرا مطرح می کند و اگر بد نیست چرا توضیح نمی دهد؟آیا این همان راه و مسیر احمدی نژاد نیست که روحانی و دوستانش در طول 4سال گذشته مدام از آن انتقاد می کردند؟اگر رفتاری بد است برای همه بد است و اگر خوب است برای همه خوب است نمی شود گفت برای احمدی نژاد بد بود و برای روحانی خوب است.آقای روحانی حتما می داند اخلاق نسبی نیست.

اگر چنین حکم کنیم اخلاق را سلیقه ای و باندی و شخصی کرده ایم.از آقای روحانی انتظار آن بود که شبیه احمدی نژاد نشود چرا که نتیجه مدیریت بگم بگم ها را اکنون مردم به نیکی دریافته اند و تکرار آن این بار در قامت مردی که لباس روحانیت بر تن دارد شایسته این مردم نیست.

نکته مهمتر آنکه تا نگاهی کوتاه به فیلم مناظره نشان می دهد ایشان دروغ آشکاری را نیز بر زبان راندند . یک جا می گویند قالیباف گفت گازنبری برخورد می کنم و دو دقیقه بعد می گوید« من به شما گفتم اگر می خواهید گازانبری برخورد کنید خوب نیست». این دروغ با جواب اخلاقی و مستدل قالیباف اینچنین پاسخ خود را گرفت: این دیگر نیت خوانی است که هنر شماست.من از این هنرها ندارم!  نماینده رسمی تحکیم بعد از آن جلسه که با اصرار من موافقت شد بهش گفتم قانون احزاب به شما اجازه میدهد سخنران و محل را اعلام کن من امنیتش را تامین میکنم. من شما را بعنوان فرد معتدل می شناسم. ولی شما فکر میکنید ما پادگانی هستیم. ما افتخار رزمندگی و دفاع از کشور داریم. اما اگر میگویید نگاه پادگانی، شما در حین اینکه نگاه بازی دارید آنموقع گفتید دنبال دردسر نگرد.  ما گازانبری عمل نکردیم اتفاقا ایستادیم و از دانشجویان دفاع کردیم.


برنامه سفر دکتر قالیباف در استان خراسان/دیدار دکتر قالیباف با مردم مشهد

 

 

اسماعیل مفیدی از سفر محمدباقر قالیباف به خراسان بزرگ خبر داد و اظهار کرد: قالیباف صبح روز یکشنبه نوزدهم خرداد ماه با حضور در استان خراسان‌شمالی و شهرستان بجنورد در جمع مردم این شهرستان حضور پیدا کرده و با آنها دیدار می‌کند.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی گفت: محمد باقر قالیباف فردا 19 خرداد ماه در آخرین هفته تبلیغات نامزدها به مشهد مقدس سفر می‌کند.
 
اسماعیل مفیدی از سفر محمدباقر قالیباف به خراسان بزرگ خبر داد و اظهار کرد: قالیباف صبح روز یکشنبه نوزدهم خرداد ماه با حضور در استان خراسان‌شمالی و شهرستان بجنورد در جمع مردم این شهرستان حضور پیدا کرده و با آنها دیدار می‌کند.
 
وی تصریح کرد: در ادامه برنامه سفر انتخاباتی؛ قالیباف ظهر یکشنبه 19 خرداد ماه نیز به مشهد مقدس آمده و ساعت 16 با حضور در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد با حامیان خود از اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی افزود: این همایش با حضور 5 هزار نفر از مردم مشهد و حامیان قالیباف برگزار می‌شود و در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان بیش از ظرفیت سالن شهید بهشتی باشد، امکانات صوتی و تصویری برای پخش سخنرانی در خارج از ورزشگاه تعبیه شده است.
 
محمد باقر قالیباف پس از این همایش مردمی به خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند سفر می‌کند.


 

دکترقالیباف میهمان ورامینی‌ها می‌شود

 

 

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از آن به ورامین سفر کرده و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان ورامین به مقام شامخ شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام می‌کنند.
فارس: محمدباقر قالیباف بعد از ظهر امروز به ورامین سفر کرده و در جمع وارثان قیام 15 خرداد به ایراد سخن می‌پردازد. 
 
محمد باقر قالیباف بعد از ظهر امروز به دشت ورامین سفر می‌کند . 
 
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 13:30 وارد شهرستان قرچک شده و پس از ادای احترام به شهدای شهرستان قرچک با حضور در مصلی این شهر در جمع مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه این شهرستان حضور می‌یابد و در جمع فرهیختگان و نخبگان به ایراد سخن می‌پردازد، ارائه برنامه و تصمیماتی که برای آینده کشور مد نظر دارد موضوعات سخنرانی محمدباقر قالیباف در جمع مردم شهرستان قرچک است. 
 
این گزارش حاکی است، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از آن به ورامین سفر کرده و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان ورامین به مقام شامخ شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام می‌کنند. 
 
محمدباقر قالیباف پس از آن در مصلی صاحب‌الزمان شهرستان ورامین حضور یافته و با وارثان قیام 15 خرداد سخن می‌گوید. 
 
این گزارش حاکی است، دیدار با خانواده معظم شهدا، شهدای قیام پانزده خرداد و ... از جمله برنامه‌های نامزد ریاست جمهوری در شهرستان ورامین است.

 


نظر

برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه خبر

 

 

شبکه خبر در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بصورت ضبط استودیویی عمل کرده و پس از حضور نامزدها در این شبکه و ضبط برنامه، براساس زمان از پیش تعیین شده، نسبت به پخش آن اقدام خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه خبر؛  برنامه های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شبکه خبر از امروز آغاز می شود .

گفتگوی ضبط شده با حسن روحانی دوشنبه 13 خرداد ساعت 22/30 از این شبکه پخش می شود

صحبت های سعید جلیلی، سید محمد غرضی، غلامعلی حداد عادل به ترتیب روزهای 14، 16 و 18 خرداد  ساعت 22/30 از شبکه خبر پخش می شود.

همچنین در ادامه این برنامه ها،  گفتگو با علی اکبر ولایتی 19 خرداد، محسن رضایی 20 خرداد، محمد رضا عارف 21 خرداد و محمد باقر قالیباف 22محمد باقر قالیباف خرداد به روی آنتن شبکه خبر می رود .