سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه فرهنگ

نظر

حمایت 432 تن از نمایندگان ادوار مجلس از دکتر قالیباف

 

 

من در دیگر کاندیداها آن روحیه تحول گرایی و ایجاد تغییر را مشاهده نکردم و احساس می کنم اگر کسی به غیر از قالیباف به جایگاه ریاست جمهوری برسد،‌آن توان اجرایی لازم برای اداره کشور را نخواهد داشت. قالیباف می تواند کشور ما را بعد از چند سال مدیریت به یک کشور پیشرفته برساند.
  استقبال پرشور مردمی از محمدباقر قالیباف به یک موج گسترده تبدیل شده و هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم بر این موج استقبال افزوده می‌شود تا رفته رفته سونامی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری فراگیر شود. در این خصوص دو تن از نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز از حمایت 432 نفر از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف خبر دادند.  
  ادامه مطلب...
نظر

حمایت علما و بزرگان اهل سنت از دکتر قالیباف ادامه دارد + تصاویر

 

 

تعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ برخی این روحانیون مورد وثوق مردم اهل سنت تراکمه استان گلستان اظهار داشتند: ‌برنامه‌های قالیباف و گفتمان جهادی وی را می‌پسندد و اعتقاد دارند وی می‌تواند تحول مثبتی در روند اجرایی کشور ایفا کند.

در دیدار عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با مدیران حوزه علمیه اهل سنت در شرق گلستان این علما از انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح تاکید کردند.

این علما و روسای حوزه علمیه اهل سنت از شهرهای فراغی، مراوه‌تپه و گلیداغ در شرق گلستان بوده‌اند.

ادامه مطلب...

نظر

دکتر قالیباف پیشتاز همه نظرسنجی‌ها/فاصله زیاد محمدباقر قالیباف از رقبای خود

 

 

نتایج نظرسنجی‌های گوناگون نشان می‌دهد که محمدباقر قالیباف با فاصله زیادی از رقبای خود در صدر نظرسنجی‌ها ایستاده است و باید از او به‌عنوان یکی از کاندیداهای قطعی و پیشتاز انتخابات نام برد.

 بر اساس نظرسنجی تلفیقی که پایگاه اطلاع‌رسانی «نظرسنجی روزانه انتخابات ریاست‌جمهوری» انجام داده است، قالیباف تا دیروز با 36.5 درصد آرا در صدر کاندیداهای ریاست‌جمهوری قرار دارد و به همین دلیل باید از او به عنوان اصلی‌ترین کاندیدای حال حاضر انتخابات نام برد. نظرسنجی‌های مراکز رسمی هم نتیجه مشابهی را نشان می‌دهد. حتی برخی نظرسنجی سایت‌های خارج کشور هم که به‌صورت روزانه انجام می‌شود از پیشتاز بودن قالیباف خبر می‌دهند. عباس عبدی، تحلیلگر رسانه‌های اصلاح‌طلب هم دیروز طی تحلیلی گفت که قالیباف رأی بالایی دارد و تا اینجا او از سایر کاندیداها جلوتر است. این نتایج در شرایطی به‌ دست آمده که قالیباف از ابتدای سال تاکنون همواره جایگاه بسیار خوبی در نظرسنجی‌ها داشته است و انتظار می‌رود در هفته پیش رو باز هم بر میزان محبوبیت خود بیفزاید. محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی: در نظرسنجی‌های انجام شده اگر اصول آماری و نمونه‌گیری با دقت لحاظ شده باشد قطعا نظرسنجی قابل اتکا خواهد بود.نکته حائز اهمیت این است که نظرسنجی‌ها طی روز به‌خاطر فعالیت نامزدها و همچنین اطلاعات رد و بدل شده تغییر خواهد کردو باید نظرسنجی‌ها آپدیت شده دراختیار مردم و تحلیلگران قرار گیرد. دراین نظرسنجی‌ها و در زمان نزدیک به انتخابات،محمدباقر قالیباف صدرنشین است،این صدرنشینی ازآنجا حاصل شده است که مردم دنبال رئیس‌جمهوری مدیر و مدبر هستند دنبال فردی هستند که امتحان پس داده باشد و قالیباف مدیری است که امتحان‌اش را به خوبی پس داده است.

نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که فاصله‌ها در روزهای پایانی کم و کمتر می‌شود و باید از تمام فرصت‌ها استفاده کرد تا شناخت درست و بهتری از قالیباف به مردم نشان داده شود. 


نظر

آغاز پخش دور دوم مستندها/ حضور 7 کاندیدا در رادیو و تلویزیون

 

 

شانزدهمین روز برنامه های انتخاباتی رسانه ملی به محمد رضا عارف، سعید جلیلی، محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل ، محمد باقر قالیباف ، علی اکبر ولایتی و محمد غرضی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در شانزدهمین روز از برنامه انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی، به پخش مستند دوم سعید جلیلی در ساعت 20:10 و مستند دوم محسن رضایی از ساعت 23:30 از شبکه اول سیما اختصاص خواهد شد.

مستند های پخش شده به ترتیب 23:30 و 00:30 از شبکه جام جم سیما باز پخش خواهد شد.

همچنین غلامعلی حداد عادل در ساعت 19:10 با حضور در شبکه سه سیما به مدت 60 دقیقه به سوالات جوانان پاسخ خواهد داد و محمد باقر قالیباف در شبکه چهار سیما ساعت 18:10 به مدت 60 دقیقه با سه کارشناس گفتگو خواهد کرد .

برنامه پایانی سیما در دهمین روز تبلیغات انتخابات به پخش گفتگوی ضبط شده علی اکبر ولایتی اختصاص خواهد داشت. این گفتگو از ساعت 22:30  به مدت 30 دقیقه  از شبکه خبر پخش خواهد شد .
ادامه مطلب...
نظر

پیشتازی قاطع دکتر قالیباف در نظرسنجی‌ پنج مرکز معتبر کشور

 

 

در حالی که کمتر از پنج روز تا برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری باقی‌مانده، آخرین نظرسنجی‌ها از پیشتازی قاطع محمدباقر قالیباف خبر می‌دهند. از فروردین ماه سال‌جاری تاکنون محمدباقر قالیباف در میان هشت نامزد فعلی همواره دارای بالاترین رای بوده است و جابه‌جایی‌ها در رتبه‌های بعدی بوده است.

دیروز سایت مشرق نیوز نوشت: نتایج نظرسنجی پنج مرکز معتبر کشور نشان می‌دهد قالیباف همچنان در رتبه اول قرار دارد و آقایان ولایتی،جلیلی، رضایی و روحانی رقابت سختی را برای رتبه دوم کلید زده‌اند. در میان نظرسنجی‌های معتبر انجام شده در کشور پیشتازی محمدباقر قالیباف بر بقیه رقبا مسلم است و آنچه به محل مناقشه تبدیل شده، نفر دوم نظرسنجی‌هاست. در برخی نظرسنجی‌ها رتبه دوم از آن دکتر علی‌اکبر ولایتی، در برخی دکتر سعید جلیلی و در برخی دیگر دکتر حسن روحانی است. پس از مناظره سوم که مربوط به بحث سیاست خارجی بود یکی از پایگاه‌های خبری که یکی از دو سایت فعال کشور در حوزه سیاست خارجی است اقدام به برگزاری یک نظرسنجی از میزان مقبولیت دیدگاه‌های کاندیداها در حوزه سیاست خارجی کرد که در این نظرسنجی‌هم محمدباقر قالیباف با 32/19 درصد آرا در رتبه اول و حسن روحانی با 31/42 در رتبه دوم قرار دارد. ولایتی و جلیلی هم در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.
ادامه مطلب...

علت عدم حضور دکتر قالیباف در شهرری /حضور دکتر قالیباف به زمان دیگری موکول شد

 

 

تجمع هواداران قالیباف در خیابان‌های منتهی به صداوسیما باعث شد تا وی نتواند در جمع پرشور هواداران خود در شهرری حضور پیدا کند. رئیس ستاد قالیباف با حضور در جمع هواداران وی و با اعلام خبر عدم حضور این کاندیدای انتخابات در این برنامه از مردم عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد تا قالیباف در برنامه دیگری در بین اهالی شهرری حاضر شود.